Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | TAB-23-177 | YEM BİTKİLERİ EKOLOJİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 1 | 1 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Doktora |
Dersin Amacı |
Yem bitkileri ekolojisi ve fizyolojisi hakkında bilgi sahibi olmak. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Dr. Seda AKBAY TOHUMCU |
Öğrenme Çıktıları |
1 | 1. Yem bitkileri ekolojisi hakkında bilgi sahibi olmak. | 2 | 2. Yem bitkileri fizyolojisi hakkında bilgi sahibi olmak. | 3 | 3. Yem bitkileri ekolojisi ve fizyolojisini etkileyen faktörler hakkında bilgi sahibi olmak. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
Yem bitkileri ekolojisi, fizyolojisi ve bunları etkileyen faktörler |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Yem bitkileri fizyolojisi | | | 2 | İklim faktörleri | | | 3 | Toprak faktörleri | | | 4 | Yem bitkileri ekolojisi | | | 5 | Karbon kazanımı | | | 6 | Fotosentez | | | 7 | Ara sınav | | | 8 | Fotosentezi etkileyen faktörler | | | 9 | Karbon kaybı | | | 10 | Solunum | | | 11 | Solunumu etkileyen faktörler | | | 12 | Yedek besin maddeleri | | | 13 | Yedek besin maddelerinin değişimi | | | 14 | Final sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
• Avcıoğlu, R., Hatipoğlu, R., Karadağ, Y., Yem Bitkileri, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Tarımsal Üretim ve Geliştirme Genel Müdürlüğü, İzmir. 2009.
• Yem Bitkileri, Açıkgöz, E. Uludağ Üni. Güç. Vakfı Yay. No. 182. Bursa. 2001 |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 5 | 1 | 5 |
Gözlem | 5 | 1 | 5 |
Rapor Hazırlama | 3 | 10 | 30 |
Rapor Sunma | 3 | 1 | 3 |
Bireysel Çalışma | 15 | 3 | 45 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 40 | 40 |
Rapor | 3 | 3 | 9 |
Sözlü Sınav | 1 | 1 | 1 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 5 | 2 | 10 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|