Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ZOO-23-175 | TEKRARLANAN ÖLÇÜM DENEME DESENLERİ | Seçmeli | 1 | 1 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Tekrarlanan Ölçüm içeren deneme desenleri konusunda yararlı bilgiler vermektir. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Doç.Dr. Ecevit EYDURAN |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Tekrarlanan ölçüm içeren deneme desenleri konusunda faydalı bilgiler almak | 2 | Tekrarlanan ölçümlü denemelerde ileri teknikler konusunda bilgi almak | 3 | | 4 | |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Giriş
Eş Yapma T-Testi
Tek Faktörlü Tekrarlanan Ölçümlü Deneme Düzenleri
İki Faktörlü ve Faktörlerden Birinin Seviyeleri Tekrarlanan Ölçüm İçeren Deneme Düzenleri
İki Faktörlü ve Faktörlerden Birinin Seviyeleri Tekrarlanan Ölçüm İçeren Deneme Düzenlerinde MIXED model yaklaşımı
İki Faktörlü ve İki Faktörün Seviyeleri de Tekrarlanan Ölçümlü Deneme Düzenleri
Üç Faktörlü ve Faktörlerden Birinin Seviyeleri Tekrarlanan Ölçüm İçeren Deneme Düzenler
Üç Faktörlü ve Faktörlerden İkisinin Seviyeleri Tekrarlanan Ölçüm İçeren Deneme Düzenleri
Üç Faktörlü ve Faktörlerden İkisinin Seviyeleri Tekrarlanan Ölçüm İçeren Deneme Düzenleri
Üç Faktörlü ve Üç Faktörün de Tekrarlanan Ölçüm Olduğu Deneme Düzenleri
Üç Faktörlü ve Üç Faktörün de Tekrarlanan Ölçüm Olduğu Deneme Düzenleri
Tekrarlanan Ölçümlü Faktöriyel Denemelerde Kovaryans Analizi
Tekrarlanan Ölçümlü İki Yanli Tablolarin Analizi
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Gürbüz, F., Başpınar, E., Çamdeviren, H., Keskin, S. 2002. TEKRARLANAN ÖLÇÜMLÜ DENEME DÜZENLERİNİN ANALİZİ. YYU. Matbaası. Van. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | | Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 14 | 10 | 140 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|