Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | İŞL-23-133 | SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI | Seçmeli | 1 | 3 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Sosyal medya interneti değiştiren en önemli olgudur. Ayrıca pazarlamacıları, sosyal etkileyicilere ulaşmak için yeni yollar yaratırken pazarlamanın temel yol gösterici ilkelerini yeniden değerlendirmeye zorladı, böylece insanları birbirlerini etkilemeye ve marka için pazarlama yapmaya teşvik etti. Sosyal Medya Pazarlaması, şirketleri çevrimiçi pazarlamayı nasıl uygulayacaklarını, kime uygulayacaklarını ve bu yeni pazarlama fırsatlarından yararlanmak için organizasyonlarını nasıl yapılandıracaklarını yeniden düşünmeye yöneltmiştir. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Doç. Dr. Ahmet TAN |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Öğrencilere sosyal medya pazarlamasının temellerini öğretmek | 2 | Öğrencilere sosyal medya ve pazarlamanın önemini anlatmak | 3 | Sosyal medya pazarlama literatürüne katkıda bulunmak | 4 | Ders ile akademik çalışmalara katkı sağlayacak çalışmalar yapmak |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Dersin içeriği, dersi alan öğrencilere sosyal medya ve pazarlama üzerine çalışmalar yaparak temel sosyal medya pazarlama ilkelerini öğreterek literatüre katkı sağlamakla ilgilidir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Genel Olarak Sosyal Medya | | | 2 | Genel Olarak Sosyal Medya | | | 3 | Sosyal Medyada Rakipler | | | 4 | Sosyal Medyada Rakipler | | | 5 | Sosyal Medya Kampanyaları | | | 6 | Sosyal Medyada Olmak | | | 7 | Sosyal Medyada Olmak | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Sosyal Medyada Hedef Kitleye Ulaşmak | | | 10 | Sosyal Medyada Etkili İletişim | | | 11 | Sosyal Medya Platformları | | | 12 | Sosyal Medya Platformları | | | 13 | Sosyal Medyanın Geleceği | | | 14 | Final Exam | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Shiv Singh, Stephanie Diamond, Sosyal Medya Pazarlaması Nobel Life, 2017.
Duygu Fırat, Sosyal Medya Pazarlama, Beta Yayıncılık, 2018. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Uygulama/Pratik | 6 | 3 | 18 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 8 | 7 | 56 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 10 | 7 | 70 |
Okuma | 12 | 2 | 24 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | ÖÇ2 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|