Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
İŞL-23-133SOSYAL MEDYA PAZARLAMASISeçmeli116
Dersin Seviyesi
Yüksek Lisans
Dersin Amacı
Sosyal medya interneti değiştiren en önemli olgudur. Ayrıca pazarlamacıları, sosyal etkileyicilere ulaşmak için yeni yollar yaratırken pazarlamanın temel yol gösterici ilkelerini yeniden değerlendirmeye zorladı, böylece insanları birbirlerini etkilemeye ve marka için pazarlama yapmaya teşvik etti. Sosyal Medya Pazarlaması, şirketleri çevrimiçi pazarlamayı nasıl uygulayacaklarını, kime uygulayacaklarını ve bu yeni pazarlama fırsatlarından yararlanmak için organizasyonlarını nasıl yapılandıracaklarını yeniden düşünmeye yöneltmiştir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Doç. Dr. Ahmet TAN
Öğrenme Çıktıları
1Öğrencilere sosyal medya pazarlamasının temellerini öğretmek
2Öğrencilere sosyal medya ve pazarlamanın önemini anlatmak
3Sosyal medya pazarlama literatürüne katkıda bulunmak
4Ders ile akademik çalışmalara katkı sağlayacak çalışmalar yapmak
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Dersin içeriği, dersi alan öğrencilere sosyal medya ve pazarlama üzerine çalışmalar yaparak temel sosyal medya pazarlama ilkelerini öğreterek literatüre katkı sağlamakla ilgilidir.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Genel Olarak Sosyal Medya
2Genel Olarak Sosyal Medya
3Sosyal Medyada Rakipler
4Sosyal Medyada Rakipler
5Sosyal Medya Kampanyaları
6Sosyal Medyada Olmak
7Sosyal Medyada Olmak
8Arasınav
9Sosyal Medyada Hedef Kitleye Ulaşmak
10Sosyal Medyada Etkili İletişim
11Sosyal Medya Platformları
12Sosyal Medya Platformları
13Sosyal Medyanın Geleceği
14Final Exam
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Shiv Singh, Stephanie Diamond, Sosyal Medya Pazarlaması Nobel Life, 2017. Duygu Fırat, Sosyal Medya Pazarlama, Beta Yayıncılık, 2018.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Uygulama/Pratik6318
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma8756
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma10770
Okuma12224
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)171
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13
ÖÇ14234323333433
ÖÇ24334324333333
ÖÇ34444324444444
ÖÇ45555353335335
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr