Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
OTİ-23-150TARIMSAL ALANDA KARBON NANOTÜPLERİN UYGULAMALARISeçmeli126
Dersin Seviyesi
Yüksek Lisans
Dersin Amacı
Analitik kimya, Kimya bilimine bağlı ana bilim dallarından biridir. Belirli bir maddenin kimyasal bileşenlerinin ya da kimyasal bileşenlerinden bir bölümünün nitelik ve niceliğinin incelendiği bilim dalıdır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Dr.Öğretim Görevlisi Aybek YİĞİT
Öğrenme Çıktıları
11. Elektrokimyanın temel kavram ve prensiplerini kavrayabilme ve tartışabilme
22. Elektrokimya konularında düşünme ve soru sorma yeteneği kazanabilme.
33. Elektrokimya problemlerini tanıyabilme, çözebilme ve yorumlayabilme
44. Çözeltideki iyon-çözgen, iyon-iyon arası etkileşimleri kavrayabilme
55. Metal fazı ile çözelti fazı arasındaki etkileşimleri kavrayabilme
66. Elektrokimyasal uygulamalar için gerekli olan yasaları, etkileşimleri ve ölçümleri ilişkilendirebilme
77. Elektrokimyanın günlük hayattaki yerini ve uygulamalarını öğrenebilme
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Temel öğretiler
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Elektrokimya Tarihi, ElekronötrallikYOKYok
2Ara yüzeylerdeki potansiyel farklanması, Elektrot ProsesleriYokYok
3Yarı Piller, Galvanik PillerYokYok
4Pil içinde yükün taşınması, Değme PotansiyeliYokYok
5Elektrot türleri ve Elektrot TepkimleriYokYok
6Metllaerin Etkinlikleri, Standart Pil PotansiyelleriYokYok
7Elektrokimya-Termodinamik Arasındaki İlişkiYokYok
8Ara sınavYokYok
9Neden NanomalzemelerYokYok
10Malzeme Sınıfı, yapısı & özellikleriYokYok
11Malzemelerin SeçimiYokYok
12Nanomalzemelerin SınıflandırılmalarıYokYok
13Nanomalzemelerin Özellikleri, Nanomalzemelerin Üretim, Karakterizasyon ve Kullanım AlanlarıYokYok
14Final SınavıYokYok
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Nanobilim ve Nanoteknoloji, Prof. Dr. Fevzi Köksal, Doç. Dr. Rahmi Köseoğlu Mayıs 2014 / 1. Baskı / 368 Syf. Biosensors: Fundamentals and Applications • May 2017 • Publisher: Smithers Rapra • ISBN: 978-1-91024-278-
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Bütünleme Sınavı111
Derse Katılım14114
Gösterme14114
Beyin Fırtınası149126
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma14114
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)171
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4
ÖÇ15   
ÖÇ25   
ÖÇ34   
ÖÇ43   
ÖÇ54   
ÖÇ61   
ÖÇ744  
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr