Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | MAT-23-120 | LİMİTLEME METOTLARI - I | Seçmeli | 1 | 1 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin sonunda öğrenci; A ve Ah-Dönüşümü hakkında bilgi ve kabiliyetlerini geliştirecek; Bu konularla ilgili olarak karşılaşılabileceği problemleri çözebilecek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Dr. Öğr. Üyesi Hasan KARA |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Abel yakınsaklğı kavrar | 2 | Cesaro yakınsaklğı kavrar | 3 | Euler sabiti, Reel dönüşümleri kavrar | 4 | A ve Ah-Dönüşümleri kavrar |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Abel yakınsaklık
Cesaro yakınsaklık
Euler Maclaurin toplama formülü
Euler sabiti, Reel dönüşümlerr
Alt üçgensel Matrisler
Sol-Sağ total geçişlilik
A ve Ah-Dönüşümler, Uygulamalar.
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Abel yakınsaklık | | | 2 | Abel yakınsaklık | | | 3 | Cesaro yakınsaklık | | | 4 | Euler Maclaurin toplama formülü | | | 5 | Euler Maclaurin toplama formülü | | | 6 | Euler sabiti, Reel dönüşümler | | | 7 | Euler sabiti, Reel dönüşümler | | | 8 | ARA SINAV | | | 9 | Alt üçgensel Matrisler | | | 10 | Alt üçgensel Matrisler | | | 11 | Sol-Sağ total geçişlilik | | | 12 | A ve Ah-Dönüşümler | | | 13 | A ve Ah-Dönüşümler | | | 14 | A ve Ah-Dönüşümler, Uygulamalar. | | | 15 | Final Sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Powell,R.E.,Shah,S.M.,1972,Summability Theory and its Applications, Van Nostrand Reinhold Company |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Soru-Yanıt | 14 | 3 | 42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 50 | 50 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 50 | 50 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|