Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 162000303109 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM | Seçmeli | 2 | 3 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrenciye özel gereksinimli çocuklarda cinsel eğitim uygulama becerisini kazandırmak. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör.Ercan ARAS |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Özel gereksinimli çocuklarda cinsel gelişimi izleyebilecektir. | 2 | Özel gereksinimli çocuklarda cinsel gelişimi izleyebilecektir. | 3 | Özel gereksinimli çocuklarda cinsel sağlığı destekleyebilecektir. | 4 | Özel gereksinimli çocuklarda cinsel sağlığı destekleyebilecektir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
CİNSEL EĞİTİM
CİNSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ VE ÖZELLİKLERİ
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
DOĞAL VE BEKLENDİK DAVRANIŞLAR VE İLGİ GEREKTİREN DAVRANIŞLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA HİJYEN KURALLARINI BİLMEK |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | CİNSEL EĞİTİM | | | 2 | CİNSEL EĞİTİM | | | 3 | CİNSEL EĞİTİM | | | 4 | CİNSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ VE ÖZELLİKLERİ | | | 5 | CİNSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ VE ÖZELLİKLERİ | | | 6 | CİNSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ VE ÖZELLİKLERİ | | | 7 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ | | | 8 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ | | | 9 | DOĞAL VE BEKLENDİK DAVRANIŞLAR VE İLGİ GEREKTİREN DAVRANIŞLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ | | | 10 | DOĞAL VE BEKLENDİK DAVRANIŞLAR VE İLGİ GEREKTİREN DAVRANIŞLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ | | | 11 | DOĞAL VE BEKLENDİK DAVRANIŞLAR VE İLGİ GEREKTİREN DAVRANIŞLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ | | | 12 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA HİJYEN KURALLARINI BİLMEK | | | 13 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA HİJYEN KURALLARINI BİLMEK | | | 14 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA HİJYEN KURALLARINI BİLMEK | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
1.www.rehberogretmen.biz
2.Lansky,V.(1999 ), TUVALET EĞİTİMİ, Kural Dışı Yayıncılık
3.Bengü,S (1996 ), ÇOCUKLUKTA VE ERGENLİKTE CİNSEL EĞİTİM, Era Yayıncılık
4.Sevim, J (2002 ) ANNE BU NE ? ,Remzi Kitabevi
5.Cholette,F.( 1998 ), ÇOCUKLARA CİNSEL KONULARDA NE SÖYLEMELİ, NASIL SÖYLEMELİ,Esin Yayınevi
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|