Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 182001704110 | GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | 4 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Bu ders kapsamında, girişimcilik kültürünü yaygınlaştırmak ve Üniversite öğrencilerini meslek hayatlarına atılmadan önce iş planı kavramı ile tanıştırarak başarılı işletmelerin kurulmasını sağlamak amaçlanmaktadır. Dersin sonunda öğrencilerin kendi iş fikirlerine yönelik iş planlarını hazırlayabilecek bilgi ve deneyimi kazanmaları hedeflenmektedir. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Dr. Öğretim Üyesi Alpaslan BAYRAKDAR |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Halkla ilişkiler alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
Halkla ilişkiler alanına yakın kavramlar olan pazarlama, müşteri ilişkileri ve reklamcılık, toplam kalite, insan kaynakları yönetimi, girişimcilik ve organizasyon alanlarında da kuram, yöntem, strateji ve tekniklere ilişkin bilgiye sahip olur. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
Ders kapsamında öğrencilere, Girişimcilik ile ilgili temel kavramlar ve bilgiler aktarıldıktan sonra iş kurma sürecindeki adımlar detaylı şekilde uygulama örnekleriyle anlatılacaktır. Öğrenciler Ders kapsamında edindikleri bilgiler ile kendi iş fikirleri için bir iş planı hazırlayacaklar ve hazırlanan bu iş planları dersin son bölümünde sunulacak ve değerlendirilecektir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Ders Kitabı |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | | Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|