Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
182200703108HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKSeçmeli232
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarının planlanması ve uygulanmasına yönelik teorik bilginin verilmesi.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarının planlanması ve uygulanmasına yönelik bilgi ve beceri kazanma.
2Halkla ilişkiler ve reklam alanındaki uygulamaları hedef kitle açısından inceleyebilme.
3Halkla ilişkiler ve reklam alanında proje hazırlama ve sunma becerisi kazanma.
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde halkla ilişkiler ve reklam,Bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarının planlanması.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Dersin tanıtılmasıx
2Bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde halkla ilişkiler ve reklamx
3Bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarının planlanmasıx
4Bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarının uygulanması x
5Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarında hedef kitlenin kullanlmasıx
6Demografik faktörler (yaş, cinsiyet,eğitim durumu) ve uygulama örneklerinin incelenmesix
7 Demografik faktörler (coğrafi yerleşim, meslek,gelir,medeni durum) ve uygulama örneklerinin incelenmesix
8Ara Sınavx
9Psikolojik faktörler (öğrenme,motivasyon,algılama) ve uygulama örneklerinin incelenmesix
10Psikolojik faktörler (kişilik,yaşambiçimi,tutum ve inançlar) ve uygulama örneklerinin incelenmesix
11Sosyo-kültürel faktörler (kültür,alt-kültür,sosyal sınıf,aile,danışma grupları,fikir liderleri) ve uygulama örneklerinin incelenmesix
12 Öğrencilerin proje sunumları ve tartışmax
13 Öğrencilerin proje sunumları ve tartışmax
14 Final Sınavıx
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Tikveş ,Özkan., 2003. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık. Beta Yay. Tosun, N. Babür., 2003. Pazarlama Halkla İlişkileri ve Reklam.Türkmen Ya.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14228
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma21224
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma21224
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)106
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
ÖÇ144444444444444
ÖÇ244444444444444
ÖÇ344444444444444
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr