Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
173315003105KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİSeçmeli233
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere, kurumsal iletişim kavramını, önemini anlatmak, kurumlardaki uygulamaları tanıtmak, kurumsal iletişimi bir bütün olarak değerlendirebilme ve uygulamalarda yer alabilme becerileri kazandırmaktır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör
Öğrenme Çıktıları
11. Bir kurumu, kurumsal iletişim açısından değerlendirebilir.
22. Bir kurum için kurumsal iletişim planı tasarlayabilir ya da uygulayabilir.
33. Bir kurumun kurum içi iletişim çalışmalarını yürütebilir.
44. Çeşitli kurumların kurumsal iletişim çalışmalarını analiz edebilir.
5
6
7
8
9
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
1 Kurum kavramı, işlevleri ve özellikleri Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 2 Kurumsal iletişim Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 3 Kurumsal felsefe, kurumsal davranış, kurumsal dizayn Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 4 Kurumsal imaj, kurumsal iklim, kurumsal kimlik Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 5 Kurumsal kültür, kurumsal reklam Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 6 Kurumsal iletişimde stratejik planlama Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 7 Kurumsal iletişimde stratejik yönetim Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 8 Halkla ilişkiler Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 9 Sponsorluk, sosyal sorumluluk Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 10 Vize 11 Toplam kalite, insan kaynakları ve müşteri ilişkileri yönetimi Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 12 Olay ve kriz yönetimi Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 13 Reklam ve marka yönetimi Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 14 Kurumsal pazarlama yönetimi Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları. 15 Final
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Kurum kavramı, işlevleri ve özellikleri
2Kurumsal iletişim
3Kurumsal felsefe, kurumsal davranış, kurumsal dizayn
4Kurumsal imaj, kurumsal iklim, kurumsal kimlik
5Kurumsal kültür, kurumsal reklam
6Kurumsal iletişimde stratejik planlama
7Kurumsal iletişimde stratejik yönetim
8Halkla ilişkiler
9Sponsorluk, sosyal sorumluluk
10Vize
11Toplam kalite, insan kaynakları ve müşteri ilişkileri yönetimi
12Olay ve kriz yönetimi
13Reklam ve marka yönetimi
14Kurumsal pazarlama yönetimi
15Final
16
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14342
Bireysel Çalışma188
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma11515
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma11515
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)82
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18
ÖÇ1              5   
ÖÇ2              5   
ÖÇ3              5   
ÖÇ4                  
ÖÇ5              5   
ÖÇ6              5   
ÖÇ7              5   
ÖÇ8              5   
ÖÇ9              5   
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr