Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 202200401105 | İLETİŞİM | Seçmeli | 1 | 1 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Çocukla etkili iletişim kurabilme becerisine sahip olabilme amaçlanmaktadır. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör. Rabia ACEMİOĞLU |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Çocukla etkili iletişim kurabilecektir. | 2 | Çocuğun yakın çevresiyle etkili iletişim kurabilecektir. | 3 | İş yaşamında/personelle iletişim kurabilecektir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
İletişimle İlgili Temel Kavramlar
Çocukların Temel İhtiyaçları
İletişim Süreçlerine İlişkin Modeller
Çocukla İletişimde Temel Koşullar
Çocuklarla İletişimde Dinleme ve Konuşma
Çocukla İleitşim Türleri
Çocukla İltişim Engelleri
ARA SINAV
Aile İçi İletişim
Okulda İletişim
İletişimde Çatışma Yönetimi
Aile Çocuk Arasında İletişim
Aile Çocuk Arasında İletişim
FİNAL SINAVI |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | İletişimle İlgili Temel Kavramlar | | | 2 | Çocukların Temel İhtiyaçları | | | 3 | İletişim Süreçlerine İlişkin Modeller | | | 4 | Çocukla İletişimde Temel Koşullar | | | 5 | Çocuklarla İletişimde Dinleme ve Konuşma | | | 6 | Çocukla İleitşim Türleri | | | 7 | Çocukla İletişim Engelleri | | | 8 | ARA SINAV | | | 9 | Aile İçi İletişim | | | 10 | Okulda İletişim | | | 11 | İletişimde Çatışma Yönetimi | | | 12 | Aile Çocuk Arasında İletişim | | | 13 | Aile Çocuk Arasında İletişim | | | 14 | FİNAL SINAVI | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Çocuk ve İletişim (Neriman Aral) |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Bütünleme Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Tartışma | 10 | 3 | 30 |
Soru-Yanıt | 10 | 5 | 50 |
Beyin Fırtınası | 1 | 7 | 7 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | ÖÇ2 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 4 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|