Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
230500202101REKLAMCILIK -IIZorunlu125
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
1.Dijital TV platformlarının temellerini öğrenecek anlamaları, 2.Yeni nesil TV servisleri, uygulamaları ve teknolojilerine yayıncı ve son kullanıcı bakış açısı ile aşinalık kazanmaları beklenmektedir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Dr.Öğr.Üyesi Sinan AKSEKİ
Öğrenme Çıktıları
11- Reklamın temel kavramlarını anlamak, reklam ajanslarının organizasyon yapısı hakkında temel bilgilere sahip olmak
22- Reklamcılığın pazarlama karması içindeki yerini ve fonksiyonunu anlamak
33- Eleştirel düşünmeyi, kültürlerarası farklılıkları,yazılı ve sözlü iletişim becerilerini geliştirmek
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
BULUNMUYOR
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Ders kitabı, ders notları, internetteki ilgili kaynaklar, ödev ve projeler
Dersin İçeriği
Ders, reklam teknikleri ve stratejisini temel anlam da tanıtmayı amaçlar. Reklamcılıktaki uzmanlaşma alanlarını ve uygulamalarını da incelemeyi hedefler.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Reklamcılık tarihi Wells, Moriarty, Burnett, 1. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
2Reklamcılığın iş yönü Wells, Moriarty, Burnett 2. Bölüm, Ogilvy on Advertising 3, 4, 5. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
3Sosyal, hukuksal ve etik meselelerBULUNMUYORBULUNMUYOR
4Reklam nasıl çalışır? Wells, Moriarty, Burnett 4. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
5Planlama, hedef kitle ve bölümleme Wells, Moriarty, Burnett 7. Bölüm, Lane, King, Russell 4. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
6Reklam araştırmaları Lane, King, Russell 15. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
7Ara sınavBULUNMUYORBULUNMUYOR
8Yaratıcı strateji Wells, Moriarty, Burnett 12,13. Bölüm, Lane, King, Russell, 6, 7. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
9Basılı reklam yaratmak Lane, King, Russell 18. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
10Reklam filmi yaratmak Lane, King, Russell 19, 20. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
11Medya planlama Lane, King, Russell 7. BölümBULUNMUYORBULUNMUYOR
12Grup projesi sunumlarıSerbest Seçimli ÇalışmaBULUNMUYOR
13Grup projesi sunumlarıserbest seçimli çalışmaBULUNMUYOR
14Final SınavıBULUNMUYORBULUNMUYOR
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKLAMCILIK UYGULAMALARI DERS KİTABI 2020
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav40100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı60100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
BULUNMUYOR
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav14342
Final Sınavı14228
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma4832
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma14228
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma4832
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)162
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27
ÖÇ1554544555455555554444544445
ÖÇ2554545555555555555545555555
ÖÇ3555445544555445455545555554
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr