Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 9900000215 | YABANCI DİL - II | Zorunlu | 2 | 4 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Üniversite öğrencilerinin Yabancı Dili, kendi alanlarında okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini geliştirmelerini ve kullanabilmelerini sağlamak |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Öğrenciler, İngilizcedeki, Zamanları Yapıları Yardımcı Fiilleri Çeviri Metotlarını Öğrenebilirler | 2 | Ön lisans seviyesinde alanında yeterli olacak düzeyde (“European Language Portfolio Global Scale”, Level A2) yabancı dil bilgisine sahip olur. | 3 | Alanıyla ilgili yabancı kaynak okuyabilir | 4 | Alanıyla ilgili yabancı kaynak araştırabilir | 5 | İngilizce yazı yazabilme becerileri gelişir | 6 | Uluslararası yayınları takip edebilir |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Past Simple: negative, yes/no questions and short answers
Past Continuous Tense
Can/can’t for possibility
Adjectives to describe places. Comparatives
Present Continuous for “future”
Future with "will"
Future with "be going to"
"will" vs " be going to"
"Wh" questions
Health problems and treatment
Adjectives
Comparatives
Superlatives
Present Perfect for life experiences: positive and negative, Have you ever…? Questions and short answers
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Past Simple: negative, yes/no questions and short answers | | | 2 | Past Continuous Tense | | | 3 | Can/can’t for possibility | | | 4 | Adjectives to describe places. Comparatives | | | 5 | Present Continuous for “future” | | | 6 | Future with "will" | | | 7 | Future with "be going to" | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | "will" vs " be going to" | | | 10 | "Wh" questions | | | 11 | Health problems and treatment | | | 12 | Adjectives | | | 13 | Comparatives | | | 14 | Superlatives | | | 15 | Present Perfect for life experiences: positive and negative, Have you ever…? Questions and short answers | | | 16 | Final Sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
English with Us
English Grammer in Use, Grammar Way
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 2 | 2 |
Ev Ödevi | 1 | 3 | 3 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | | | | | | 1 | | ÖÇ2 | | 2 | | | | | | ÖÇ3 | | | | | 4 | | | ÖÇ4 | | | 3 | | | | | ÖÇ5 | | | | 1 | | | | ÖÇ6 | | | | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|