Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
9900000124MESLEKİ YABANCI DİL-IZorunlu352
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Üniversite öğrencilerinin Yabancı Dili, kendi alanlarında okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini geliştirmelerini ve kullanabilmelerini sağlamak.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1İngilizcenin genel cümle yapısını kavrar ve Türkçe cümle yapısı ile karşılaştırır.
2Kendini İngilizce tanıtabilir, başkalarıyla tanışıp kendisi ve kişiler hakkında bilgi verebilir
3Alanıyla ilgili yabancı kaynak araştırabilir ve okuyabilir
4Genel alışkanlıklarından hobilerinden ve hangi sıklıkla yaptığını anlatabilir ve bu konu hakkında sorular sorabilir.
5İngilizce yazı yazabilme becerileri gelişir
6Uluslararası yayınları takip edebilir
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
a. Personal pronouns b. Present simple tense verb “to be” a. Nouns: singular and plural b. The indefinite article c. Prepositions a. Numbers b. Possessive adjectives c. Determiners Countable and Uncountable Nouns Have got / has got b. this , that, these, those Simple present tense Adverbs of frequency Present Continuous Tense Telling the time Gerunds and Infinitives a. There is / there are b. Prepositions (at, in, under…) Modals be able to, can, could, may, might, must, have to, should a. Asking and giving directions b. Imperatives c. Cardinal numbers Revision and consolidation
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1a. Personal pronouns b. Present simple tense verb “to be”
2a. Nouns: singular and plural b. The indefinite article c. Prepositions
3a. Numbers b. Possessive adjectives c. Determiners
4Countable and Uncountable Nouns
5Have got / has got b. this , that, these, those
6Simple present tense
7Adverbs of frequency
8Ara Sınav
9Present Continuous Tense
10Telling the time
11Gerunds and Infinitives
12a. There is / there are b. Prepositions (at, in, under…)
13Modals be able to, can, could, may, might, must, have to, should
14a. Asking and giving directions b. Imperatives c. Cardinal numbers
15Revision and consolidation
16Final Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Reader at Work I-II ODTU English Grammar in Use
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Bireysel Çalışma14342
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma122
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma122
Ev Ödevi133
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)52
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7
ÖÇ1  2    
ÖÇ2     3 
ÖÇ3   3   
ÖÇ4     4 
ÖÇ5 1     
ÖÇ6    2  
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr