|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 9900000215 | YABANCI DİL - II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Lecturer. Barış YILDIZ | Öğrenme Çıktıları | 1 | Öğrenciler İngilizce olarak basit günlük konuşmalar yapabilirler. | 2 | Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler. | 3 | Öğrenciler kısa, basit notlar yazabilirler. | 4 | Öğrenciler akademik amaçları için uluslararası yayınları takip edebilir ve anlayabilirler. | 5 | Öğrenciler deneyimlerini, olayları, beklentilerini ve isteklerini tanımlayabilir ve ifade edebilirler. |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | 1- Geçmiş Zamanın Hikayesi
2- İyelik Sıfatları
3- Basit Geçmiş Zaman
4- Belirsiz Zamirler
5- Bağlaçlar (and, but, or, so)
6- Karşılarştırma Yapma
7- Dönüşlü Zamirler
8- Must / Have to
9- Basit Gelecek Zaman
10- Sıfatların En Üstünlük Derecesi
11- Şartlı Cümleler (0-1)
12- Present Perfect Tense
13- Should
14- Genel Tekrar | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Past Continuous Tense | Okuma, anlama, tartışma | | 2 | Possessive Adjectives | Okuma, anlama, tartışma | | 3 | Simple Past Tense
| Okuma, anlama, tartışma | | 4 | Indefinite Pronouns | Okuma, anlama, tartışma | | 5 | Conjunctions (and, but, or, so) | Okuma, anlama, tartışma | | 6 | Comparatives | Okuma, anlama, tartışma | | 7 | Reflexive Pronouns | Okuma, anlama, tartışma | | 8 | Must / Have to
| Okuma, anlama, tartışma | | 9 | Simple Future Tense | Okuma, anlama, tartışma | | 10 | Future with "be + going to"
| Okuma, anlama, tartışma | | 11 | Superlatives | Okuma, anlama, tartışma | | 12 | If Clauses type 0-1 | Okuma, anlama, tartışma | | 13 | Present Perfect Tense | Okuma, anlama, tartışma | | 14 | Should, May | Okuma, anlama, tartışma | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Ders kitabı:
1. Murphy, R. Essential Grammar in Use.
2. Azar, Betty S. Basic English Grammar.
3. Azar, Betty S. Fundamentals of English Grammar. | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Derse Katılım | 14 | 2 | 28 | Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ5 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|
|
|