Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Year of Study | Yarıyıl | AKTS | 20110040103 | YAZ STAJI - I | Zorunlu | 2 | 4 | 5 |
|
Level of Course Unit |
First Cycle |
Objectives of the Course |
Hemşirelik eğitimi boyunca kazanmış olduğu bilgi ve becerileri kullanarak, uygun görülen kliniklerde, mesleki ve etik ilkelere bağlı kalarak, bakımı planlama, uygulama, ekip çalışması gibi bağımsız çalışma becerilerini kullanma yeterliliği kazandırmaktır. |
Name of Lecturer(s) |
|
Learning Outcomes |
1 | hemşirelik görev tanımları doğrultusunda hemşirelik uygulamalarını öğrenme. | 2 | Hasta ve ailesinin eğitim gereksinimlerini belirleme ve eğitimi planlama | 3 | Alanı ile ilgili yapılan araştırmaları takip etme ve sonuçlarını paylaşma | 4 | Tedaviye yönelik çağdaş girişimleri ve hasta haklarını ve etik yaklaşımları bilir | 5 | Sağlıklı birey/hastaya bütüncül yaklaşımda bulunur |
|
Mode of Delivery |
Birinci Öğretim |
Prerequisites and co-requisities |
hemşirelik esasları 1 ve 2 derslerinden geçmiş olmak.
iç hastalıkları hemşireliği dersinden geçmiş olmak. |
Recommended Optional Programme Components |
yok |
Course Contents |
1. Tanışma, ders planı üzerinden geçme
2. Kliniklerin tanıtılması, klinikte yatan hastalar ve bakım ihtiyaçlarının belirlenmesi
3. Sistemlere ilişkin hastalıklar ve bakımının planlanması |
Weekly Detailed Course Contents |
|
1 | yok | var | yok | 2 | yok | var | yok | 3 | yok | var | yok | 4 | yok | var | none | 5 | yok | var | yok | 6 | yok | var | yok |
|
Recommended or Required Reading |
hemşirelik esasları bilgiden uygulamaya: kavramlar- ilkeler- beceriler cilt:1-2
Roper Logan Tierney Modelinin Uygulamada Kullanılması 2021. çeviri: Acaroğlu R., Şendir M. , Kaya H. |
Planned Learning Activities and Teaching Methods |
|
Assessment Methods and Criteria | |
Uygulama/Pratik | 1 | 100 | SUM | 100 | |
Rapor Sunma | 1 | 100 | SUM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | SUM | 100 |
| Language of Instruction | Türkçe | Work Placement(s) | 30 iş günü uygulama var |
|
Workload Calculation |
|
Uygulama/Pratik | 30 | 5 | 150 |
Örnek Vaka İncelemesi | 1 | 1 | 1 |
Proje Sunma | 1 | 1 | 1 |
Makale Kritik Etme | 1 | 1 | 1 |
Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Okuma | 1 | 1 | 1 |
Performans | 1 | 1 | 1 |
|
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes |
ÖÇ1 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|