Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 9900000215 | YABANCI DİL - II | Zorunlu | 3 | 6 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak.
|
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Öğrenciler İngilizce olarak basit günlük konuşmalar yapabilirler. | 2 | Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler.
| 3 | Öğrenciler kısa, basit notlar yazabilirler.
| 4 | Öğrenciler akademik amaçları için uluslararası yayınları takip edebilir ve anlayabilirler.
| 5 | Öğrenciler deneyimlerini, olayları, beklentilerini ve isteklerini tanımlayabilir ve ifade edebilirler.
|
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
- |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
- |
Dersin İçeriği |
1- Past Continuous Tense 2- Possessive Adjectives 3- Simple Past Tense 4- Indefinite Pronouns 5- Conjuctions (and, but, or, so) 6- Comparatives 7- Reflexive Pronouns 8- Must / Have to 9- Simple Future Tense 10- Future Time with "be + going to" 11- Superlatives 12- If Clauses (0-1) 13- Present Perfect Tense 14- Should / May
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Past Continuous Tense | - | - | 2 | Possessive Adjectives | - | - | 3 | Simple Past Tense | - | - | 4 | Conjunctions (and, but, or, so) | - | - | 5 | Comparatives | - | - | 6 | Reflexive Pronouns | - | - | 7 | Must / Have to | - | - | 8 | Simple Future Tense | - | - | 9 | Future with "be + going to" | - | - | 10 | Superlatives | - | - | 11 | If Clauses type 0-1 | - | - | 12 | Present Perfect Tense | - | - | 13 | Should, May | - | - |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Ders kitabı: 1. Murphy, R. Essential Grammar in Use. 2. Azar, Betty S. Basic English Grammar. 3. Azar, Betty S. Fundamentals of English Grammar.
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | - |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 1 | 20 | 20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 10 | 60 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|