Ders Öğretim Planı
Course Unit CodeCourse Unit TitleType of Course UnitYear of StudySemesterNumber of ECTS Credits
9900000114YABANCI DİL - ICompulsory112
Level of Course Unit
First Cycle
Objectives of the Course
Üniversite öğrencilerinin Yabancı Dili, kendi alanlarında okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini geliştirmelerini ve kullanabilmelerini sağlamak
Name of Lecturer(s)
Learning Outcomes
1İngilizcenin genel cümle yapısını kavrar ve Türkçe cümle yapısı ile karşılaştırır.
2Kendini İngilizce tanıtabilir, başkalarıyla tanışıp kendisi ve kişiler hakkında bilgi verebilir.
3Alanıyla ilgili yabancı kaynak araştırabilir
4Genel alışkanlıklarından hobilerinden ve hangi sıklıkla yaptığını anlatabilir ve bu konu hakkında sorular sorabilir.
5İngilizce yazı yazabilme becerileri gelişir
6Uluslararası yayınları takip edebilir
Mode of Delivery
Birinci Öğretim
Prerequisites and co-requisities
Yok
Recommended Optional Programme Components
Yok
Course Contents
Bu ders, üniversite öğrencilerinin kendi alanlarında yürüttükleri her türlü akademik faaliyette okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini belirli bir etkinlikte kullanabilmelerini sağlayacak biçimde tasarlanmıştır. Bu derste ilgi çekici bağlamlar yaratılarak, dilin işlekliğini artırıcı alıştırmalar verilerek, dilin gerçek iletişim becerilerinde kullanımı gösterilerek öğrencilerin dilsel ve iletişimsel yetileri geliştirilecek ve yabancı dil yeterlikleri artırılacaktır.
Weekly Detailed Course Contents
WeekTheoreticalPracticeLaboratory
1a. Personal pronouns b. Present simple tense verb “to be”
2a. Nouns: singular and plural b. The indefinite article c. Prepositions
3a. Numbers b. Possessive adjectives c. Determiners
4Countable and Uncountable Nouns
5Have got / has got b. this , that, these, those
6Simple present tense
7Adverbs of frequency
8Present Continuous Tense
9Telling the time
10Gerunds and Infinitives
11a. There is / there are b. Prepositions (at, in, under…)
12Modals be able to, can, could, may, might, must, have to, should
13a. Asking and giving directions b. Imperatives c. Cardinal numbers
14Revision and consolidation
15
16
Recommended or Required Reading
English With US English Grammer in Use, Grammar Way
Planned Learning Activities and Teaching Methods
Assessment Methods and Criteria
Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
Ara Sınav1100
SUM100
End Of Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
Final Sınavı1100
SUM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
SUM100
Language of Instruction
Work Placement(s)
Yok
Workload Calculation
ActivitiesNumberTime (hours)Total Work Load (hours)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Bireysel Çalışma14342
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma122
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma122
Ev Ödevi133
TOTAL WORKLOAD (hours)52
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes
PO
1
PO
2
PO
3
PO
4
PO
5
PO
6
PO
7
PO
8
PO
9
PO
10
PO
11
PO
12
PO
13
PO
14
PO
15
PO
16
PO
17
PO
18
LO1                2 
LO2                2 
LO3                2 
LO4                2 
LO5            5 5 2 
LO6                2 
* Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr