Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 9900000214 | YABANCI DİL - II | Zorunlu | 2 | 4 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Üniversite öğrencilerinin Yabancı Dili, kendi alanlarında okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini geliştirmelerini ve kullanabilmelerini sağlamak |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Öğrenciler, İngilizcedeki, Zamanları Yapıları Yardımcı Fiilleri Çeviri Metotlarını Öğrenebilirler | 2 | Ön lisans seviyesinde alanında yeterli olacak düzeyde (“European Language Portfolio Global Scale”, Level A2) yabancı dil bilgisine sahip olur. | 3 | Alanıyla ilgili yabancı kaynak okuyabilir | 4 | Alanıyla ilgili yabancı kaynak araştırabilir | 5 | İngilizce yazı yazabilme becerileri gelişir | 6 | Uluslararası yayınları takip edebilir |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Bu ders, üniversite öğrencilerinin kendi alanlarında yürüttükleri her türlü akademik faaliyette okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini belirli bir etkinlikte kullanabilmelerini sağlayacak biçimde tasarlanmıştır. Bu derste ilgi çekici bağlamlar yaratılarak, dilin işlekliğini artırıcı alıştırmalar verilerek, dilin gerçek iletişim becerilerinde kullanımı gösterilerek öğrencilerin dilsel ve iletişimsel yetileri geliştirilecek ve yabancı dil yeterlikleri artırılacaktır. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Past Simple: negative, yes/no questions and short answers | | | 2 | Past Continuous Tense | | | 3 | Can/can’t for possibility | | | 4 | Adjectives to describe places. Comparatives | | | 5 | Present Continuous for “future” | | | 6 | Future with "will" | | | 7 | Future with "be going to" | | | 8 | "will" vs " be going to" | | | 9 | "Wh" questions | | | 10 | Health problems and treatment | | | 11 | Adjectives | | | 12 | Comparatives | | | 13 | Superlatives | | | 14 | Present Perfect for life experiences: positive and negative, Have you ever…? Questions and short answers | | | 15 | | | | 16 | | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
English with Us
English Grammer in Use, Grammar Way |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 2 | 2 |
Ev Ödevi | 1 | 2 | 2 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 2 | | | | | | | | ÖÇ2 | | | | | 2 | | | | ÖÇ3 | | 3 | | | | | | | ÖÇ4 | | | 5 | | | | | | ÖÇ5 | | | | | 3 | | | | ÖÇ6 | | | | 4 | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|