Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
180400503105İNGİLİZCE IIIZorunlu233
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere hedef yabancı dil (İngilizce)ile ilgili temel iletişim becerilerini kazandırmak. Bu amaçla ilgili dil bilgisi yapılarını, okuma-anlama, yazma ve dinleme tekniklerini konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Dr. Öğr. Üyesi Resul GÜLEÇ
Öğrenme Çıktıları
1Hedef yabancı dile ilişkin olumlu tutum geliştirir. ;
2Hedeflenen dilde iletişim hedefleri için gerekli becerileri ve akademik çalışmalar için gerekli altyapıyı oluşturur.;
3Temel düzeyde dil bilgisi kazanımını sağlar. ;
4Hedef dilde okunan temel düzeydeki metinleri anlar ve açıklar.
5Hedef dilde temel düzeyde yazabilme yetkinliği kazanır Bu doğrultuda, kısa paragraf, mail, bilgi notu v. b. yazı yazabilme yeteneği edinir.
6Temel düzeyde dinlediğini anlama yetkinliği kazanır. ;
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Dersin İçeriği
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Giriş. Ders içeriği ve değerlendirme esasları ile ilgili bilgilendirme.
2Geniş zaman (olumlu cümle yapısı), sıklık zarfları, günlük planlar, günlük faaliyetlerle ilgili konuşma
3Geniş zaman (olumlu cümle yapısı), sıklık zarfları, günlük planlar, günlük faaliyetlerle ilgili konuşma
4Geniş zaman (olumlu-olumsuz-soru cümlesi yapıları), şikayette bulunma ve çözüm üretme yapıları
5Geniş zaman (olumlu-olumsuz-soru cümlesi yapıları), şikayette bulunma ve çözüm üretme yapıları
6Yetenekleri ifade etme, yeteneklerle ilgili cümle yapıları ve konuşmalar
7Yetenekleri ifade etme, yeteneklerle ilgili cümle yapıları ve konuşmalar
8İşlenilen konularla ilgili metin inceleme, dinleme, yazma ve dil bilgisi etkinlikleri, karşılıklı konuşma
9İşlenilen konularla ilgili metin inceleme, dinleme, yazma ve dil bilgisi etkinlikleri, sunum
10Şimdiki zaman, blog yazma, kıyafetlerle ilgili fikir sorma ve ifade etme
11Şimdiki zaman(olumlu-olumsuz-soru), blog yazma, kıyafetlerle ilgili fikir sorma ve ifade etme
12Gelecek zaman (planlı,anlık karar ve tahmin), bir konuda görüş sorma ve ifade etme,
13Geçmiş zaman (olmak fiili), geçmiş zaman (düzenli fiiller)
14Geçmiş Zaman (düzenli/düzensiz fiiller)- olumlu-olumsuz-soru cümleleri
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
English Hood A1-A2 Jean Vinten, Peter Humphries YDS Yayınevi
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım12828
Bireysel Çalışma12727
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma11515
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma12020
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)90
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
ÖÇ135335445322345
ÖÇ245543433221155
ÖÇ344443333444221
ÖÇ422255555444455
ÖÇ533321324532432
ÖÇ643324453322242
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr