Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 180400503105 | İNGİLİZCE III | Zorunlu | 2 | 3 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilere hedef yabancı dil (İngilizce)ile ilgili temel iletişim becerilerini kazandırmak. Bu amaçla ilgili dil bilgisi yapılarını, okuma-anlama, yazma ve dinleme tekniklerini konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Dr. Öğr. Üyesi Resul GÜLEÇ |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Hedef yabancı dile ilişkin olumlu tutum geliştirir. ;
| 2 | Hedeflenen dilde iletişim hedefleri için gerekli becerileri ve akademik çalışmalar için gerekli altyapıyı oluşturur.;
| 3 | Temel düzeyde dil bilgisi kazanımını sağlar. ;
| 4 | Hedef dilde okunan temel düzeydeki metinleri anlar ve açıklar. | 5 | Hedef dilde temel düzeyde yazabilme yetkinliği kazanır Bu doğrultuda, kısa paragraf, mail, bilgi notu v. b. yazı yazabilme yeteneği edinir. | 6 | Temel düzeyde dinlediğini anlama yetkinliği kazanır. ;
|
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Giriş. Ders içeriği ve değerlendirme esasları ile ilgili bilgilendirme. | | | 2 | Geniş zaman (olumlu cümle yapısı), sıklık zarfları, günlük planlar, günlük faaliyetlerle ilgili konuşma | | | 3 | Geniş zaman (olumlu cümle yapısı), sıklık zarfları, günlük planlar, günlük faaliyetlerle ilgili konuşma | | | 4 | Geniş zaman (olumlu-olumsuz-soru cümlesi yapıları), şikayette bulunma ve çözüm üretme yapıları | | | 5 | Geniş zaman (olumlu-olumsuz-soru cümlesi yapıları), şikayette bulunma ve çözüm üretme yapıları | | | 6 | Yetenekleri ifade etme, yeteneklerle ilgili cümle yapıları ve konuşmalar | | | 7 | Yetenekleri ifade etme, yeteneklerle ilgili cümle yapıları ve konuşmalar | | | 8 | İşlenilen konularla ilgili metin inceleme, dinleme, yazma ve dil bilgisi etkinlikleri, karşılıklı konuşma | | | 9 | İşlenilen konularla ilgili metin inceleme, dinleme, yazma ve dil bilgisi etkinlikleri, sunum | | | 10 | Şimdiki zaman, blog yazma, kıyafetlerle ilgili fikir sorma ve ifade etme | | | 11 | Şimdiki zaman(olumlu-olumsuz-soru), blog yazma, kıyafetlerle ilgili fikir sorma ve ifade etme | | | 12 | Gelecek zaman (planlı,anlık karar ve tahmin), bir konuda görüş sorma ve ifade etme, | | | 13 | Geçmiş zaman (olmak fiili), geçmiş zaman (düzenli fiiller) | | | 14 | Geçmiş Zaman (düzenli/düzensiz fiiller)- olumlu-olumsuz-soru cümleleri | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
English Hood A1-A2 Jean Vinten, Peter Humphries YDS Yayınevi |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Derse Katılım | 1 | 28 | 28 |
Bireysel Çalışma | 1 | 27 | 27 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | ÖÇ2 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 5 | ÖÇ3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 1 | ÖÇ4 | 2 | 2 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | ÖÇ5 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 4 | 5 | 3 | 2 | 4 | 3 | 2 | ÖÇ6 | 4 | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 4 | 2 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|