|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 9900000214 | YABANCI DİL - II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | | Öğrenme Çıktıları | 1 | Öğrenciler genelde işte, okulda, boş zamanlarda vb. karşılaşılan bilindik konularla ilgili belli standart bilgilerin ana noktalarını anlayabilirler. | 2 | Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler. | 3 | Öğrenciler bilindik veya kişisel ilgi alanlarıyla ilgili konularla ilgili bağlantılı temel metinler oluşturabilirler. | 4 | Öğrenciler deneyimlerini, olayları, beklentilerini ve isteklerini tanımlayabilir ve düşünce ve planlarıyla ilgili sebep belirtip açıklamalar yapabilir. | 5 | Öğrenciler ileride karşılarına çıkabilecek toplumsal durumlarda çeşitli komplike olmayan iletişim görevlerini başarıyla yerine getirebilirler. |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | 1- CAN I SEND A LETTER? (can/could, may/might, must, have/has to)
2- I HAD BETTER TRY IT ON (must/mustn’t)
3- THEY ARE MADE IN TURKEY (Edilgen Yapı)
4- THEY WILL BE SHORTENED (Edilgen Yapı)
5- IF I WERE YOU I WOULD TAKE THAT ONE (Koşul Cümlecikleri)
6- I WISH HE WOULD RETURN VERY SOON (İstek Cümlecikleri)
7- I NEED A CAR WHICH IS STRONG (Sıfat Cümlecikleri)
8- WE HAVE A FLAT IN WHICH THERE ARE THREE BEDROOMS (Sıfat Cümlecikleri)
9- DO YOU KNOW WHERE SHE IS (İsim Cümlecikleri)
10- THE DOCTOR SAID I SHOULD REST (Dolaylı Anlatım)
11- I WOULD LIKE TO INVITE YOU (İsim Fiiller-Mastarlar)
12- I WILL CALL YOU ONLY IF THERE IS A CANCELLATION (Bağlaçlar)
13- I WILL FINISH MY H OMEWORK AS EARLY AS I CAN (Bağlaçlar)
14- SOMEBODY TRIED TO BREAK INTO OUR HOUSE (Deyimsel Fiiller ve Edat Alan Fiiller) | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | The present perfect tense | | | 2 | The present perfect tense | | | 3 | The present perfect continuous tense | | | 4 | The present perfect continuous tense | | | 5 | Reflexive pronouns, The infinitive, Direct / Indirect objects, | | | 6 | Reflexive pronouns, The infinitive, Direct / Indirect objects | | | 7 | The simple future tense | | | 8 | The simple future tense | | | 9 | May, Can, Could, Be able to, Should, Ought to, Some, Any, No, Every ( Compound forms) , Both , Neither, Neither......Nor,Nor | | | 10 | Neither, Either......Or, Used to, Be used to, So, Would, Would like to...?, The ( the definite article | | | 11 | The past perfect tense | | | 12 | Questions tags and answers, The future perfect tense, Conditional sentences, Wish, Had better, The passive voice, Not only....But also, Not only...... But also, The gerund. | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | English 4 U
Yardımcı Kaynaklar English Grammar in Use(Raymond MURPHY), Grammar Way(Jenny DOOLEY, Virginia EVANS), Oxford Practice Grammar( John EASTWOOD), Practical English Usage(Michael SWAN), Understanding and Using English Grammar (Betty AZAR), Advanced English Practice( B.D. GRAVER), A Practical English Grammar(A.J. THOMSON, A.V. MARTINET), English Grammar(Yusuf BUZ), English Grammar Inside And Out (Nesibe Sevgi ÖNDEŞ) | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|
|
|