|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 170300401404 | TOPOLOJİ - II | Zorunlu | 2 | 4 | 5 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Dizi, ağ ve süzgeç yardımıyla topoloji kurmak, topolojik uzaylar için ayırma aksiyomlarını tanımlamak, kompakt uzayları kavramak. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Dr. Öğr. Üyesi Alkan ÖZKAN | Öğrenme Çıktıları | 1 | Dizi, ağ ve süzgeçleri anlamak | 2 | Topolojik uzay kurmak, ayırma aksiyomlarını öğrenmek, kompaktlığı tanımlamak ve öğrenmek |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Dizi, ağ ve süzgecler, Ayırma Aksiyomları ve Kompakt Uzaylar | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Dizi, ağ ve süzgecler | | | 2 | Dizi, ağ ve süzgecler | | | 3 | Dizi, ağ ve süzgecler | | | 4 | Dizi, ağ ve süzgecler | | | 5 | Dizi, ağ ve süzgecler | | | 6 | Ayırma Aksiyomları | | | 7 | Ayırma Aksiyomları | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Ayırma Aksiyomları | | | 10 | Ayırma Aksiyomları | | | 11 | Kompakt Uzaylar | | | 12 | Kompakt Uzaylar | | | 13 | Kompakt Uzaylar | | | 14 | Kompakt Uzaylar | | | 15 | Kompakt Uzaylar | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | 1. Munkers, James R., Topology, Prentice-Hall of India, 1994.
2. Kelly J. L. ,General Topology , D. Van Nostrand Company, Canada, 1961.
3. Lipschutz, S.,General Topology,. Schaum Publ, New York, 1965.
4. Erdoğan Bulut, Topoloji, Güven Yayıncılık, 1992.
5. A. Bülbül, Genel Topoloji, KTÜ yayınları, 1994
6. Bozhöyük M. E. ,Genel Topolojiye Giriş, Atatürk Üniversitesi, 1984.
7. Şaziye Yüksel, (2012), Genel Topoloji, Eğitim Kitabevi. | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Derse Katılım | 14 | 1 | 14 | Uygulama/Pratik | 14 | 2 | 28 | Problem Çözümü | 14 | 2 | 28 | Tartışma | 14 | 2 | 28 | Soru-Yanıt | 14 | 2 | 28 | Beyin Fırtınası | 14 | 2 | 28 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|
|
|