|
Description of Individual Course UnitsCourse Unit Code | Course Unit Title | Type of Course Unit | Year of Study | Semester | Number of ECTS Credits | 9900000214 | YABANCI DİL - II | Compulsory | 1 | 2 | 2 |
| Level of Course Unit | Short Cycle | Objectives of the Course | Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak. | Name of Lecturer(s) | Lecturer. Barış YILDIZ | Learning Outcomes | 1 | Öğrenciler İngilizce olarak basit günlük konuşmalar yapabilirler. | 2 | Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler. | 3 | Öğrenciler kısa, basit notlar yazabilirler. | 4 | Öğrenciler akademik amaçları için uluslararası yayınları takip edebilir ve anlayabilirler. | 5 | Öğrenciler deneyimlerini, olayları, beklentilerini ve isteklerini tanımlayabilir ve ifade edebilirler. |
| Mode of Delivery | Birinci Öğretim | Prerequisites and co-requisities | Yok | Recommended Optional Programme Components | Yok | Course Contents | 1- Past Continuous Tense
2- Possessive Adjectives
3- Simple Past Tense
4- Indefinite Pronouns
5- Conjuctions (and, but, or, so)
6- Comparatives
7- Reflexive Pronouns
8- Must / Have to
9- Simple Future Tense
10- Future Time with "be + going to"
11- Superlatives
12- If Clauses (0-1)
13- Present Perfect Tense
14- Should / May | Weekly Detailed Course Contents | |
1 | Past Continuous Tense | Okuma, anlama, tartışma | | 2 | Possessive Adjectives | Okuma, anlama, tartışma | | 3 | Simple Past Tense
| Okuma, anlama, tartışma | | 4 | Indefinite Pronouns | Okuma, anlama, tartışma | | 5 | Conjunctions (and, but, or, so) | Okuma, anlama, tartışma | | 6 | Comparatives | Okuma, anlama, tartışma | | 7 | Reflexive Pronouns | Okuma, anlama, tartışma | | 8 | Must / Have to
| Okuma, anlama, tartışma | | 9 | Simple Future Tense | Okuma, anlama, tartışma | | 10 | Future with "be + going to"
| Okuma, anlama, tartışma | | 11 | Superlatives | Okuma, anlama, tartışma | | 12 | If Clauses type 0-1 | Okuma, anlama, tartışma | | 13 | Present Perfect Tense | Okuma, anlama, tartışma | | 14 | Should, May | Okuma, anlama, tartışma | |
| Recommended or Required Reading | Ders kitabı:
1. Murphy, R. Essential Grammar in Use.
2. Azar, Betty S. Basic English Grammar.
3. Azar, Betty S. Fundamentals of English Grammar.
| Planned Learning Activities and Teaching Methods | | Assessment Methods and Criteria | |
Ara Sınav | 1 | 100 | SUM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | SUM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | SUM | 100 |
| Language of Instruction | İngilizce | Work Placement(s) | Yok |
| Workload Calculation | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Derse Katılım | 14 | 2 | 28 | Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | |
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes | LO1 | | | | | | 5 | | | | 5 | | | | | | LO2 | | | | | | | | | | 5 | | | | | | LO3 | | | | | | 5 | | | | 5 | | | | | | LO4 | | | | | | 5 | | | | 5 | | | | | | LO5 | | | | | | 5 | | | | 5 | | | | | |
| * Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|
|
|