Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 162000304204 | OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA - II | Zorunlu | 2 | 4 | 8 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencinin okul öncesi eğitim kurumlarında uygulamayı gerçekleştirmesini sağlamaktır. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör.Mustafa DAL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Okul öncesi eğitim kurumlarında yaratıcı drama etkinlikleri uygulayabilecektir. | 2 | Okul öncesi eğitim kurumlarında yaratıcı drama etkinlikleri uygulayabilecektir. | 3 | Okul öncesi eğitim kurumlarında okuma-yazmaya hazırlık etkinliğini uygulayabilecektir. | 4 | Okul öncesi eğitim kurumlarında okuma-yazmaya hazırlık etkinliğini uygulayabilecektir. | 5 | Okul öncesi eğitim kurumlarında fen ve doğa etkinliğini uygulayabilecektir. | 6 | Okul öncesi eğitim kurumlarında fen ve doğa etkinliğini uygulayabilecektir. | 7 | Okul öncesi eğitim kurumlarında sanat etkinliğini uygulayabilecektir. | 8 | Okul öncesi eğitim kurumlarında sanat etkinliğini uygulayabilecektir. | 9 | Okul uygulayabilecektir.öncesi eğitim kurumlarında alan gezileri etkinliğini | 10 | Okul uygulayabilecektir.öncesi eğitim kurumlarında alan gezileri etkinliğini |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Okul öncesi eğitim kurumlarında yaratıcı drama etkinlikleri uygulayabilecektir.
Okul öncesi eğitim kurumlarında okuma-yazmaya hazırlık etkinliğini uygulayabilecektir.
Okul öncesi eğitim kurumlarında fen ve doğa etkinliğini uygulayabilecektir.
Okul öncesi eğitim kurumlarında sanat etkinliğini uygulayabilecektir.
Okul öncesi eğitim kurumlarında alan gezileri etkinliğini uygulayabilecektir.
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Yaratıcı Drama Etkinliklerini Planlama | | | 2 | Yaratıcı Drama Etkinliklerini Uygulama | | | 3 | Okuma-Yazmaya Hazırlık Çalışmalarını Planlama | | | 4 | Okuma-Yazmaya Hazırlık Çalışmalarını Uygulama | | | 5 | Sanat Etkinliklerini Planlama | | | 6 | Sanat Etkinliklerini Planlama | | | 7 | Sanat Etkinliklerini Uygulama | | | 8 | Sanat Etkinliklerini Uygulama | | | 9 | Fen ve Doğa Etkinliklerini Planlama | | | 10 | Fen ve Doğa Etkinliklerini Uygulama | | | 11 | Alan Gezilerini Planlama | | | 12 | Alan Gezilerini Uygulama | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Titiz,T.,(2000) OKULDA YENİ EĞİTİM,Beyaz Yayınları,ANKARA
The Earth Works Group, (1994) ÇOCUKLAR 50 BASİT ÖNLEMLE DOĞAYI KURTARABİLİRİZ, Sim Yayınları
Gönen,M.,Dalkılıç U.N. (1998) ÇOCUK EĞİTİMİNDE DRAMA,Epsilon Yayınları
Kohl,M.,Potter,J. (1993) SCIENCE ARTS DISCOVERIG SCIENCE THROUGH ART EXPERIENCES, Bright Ring Publishing
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Uygulama/Pratik | 14 | 8 | 112 |
Gözlem | 14 | 2 | 28 |
Rapor Hazırlama | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
Rapor | 14 | 1 | 14 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 5 | ÖÇ5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 5 | ÖÇ6 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ7 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ8 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ9 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ10 | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|