Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 162000303104 | OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA - I | Zorunlu | 2 | 3 | 8 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencinin okul öncesi eğitim kurumlarında uygulamayı gerçekleştirmesini sağlamaktır. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör.Mustafa DAL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Okul öncesi eğitim kurumlarında program uygulayabilecektir. | 2 | Okul öncesi eğitim kurumlarında program uygulayabilecektir. | 3 | Okul öncesi eğitim kurumlarında serbest zaman etkinliğini uygulayabilecektir. | 4 | Okul öncesi eğitim kurumlarında serbest zaman etkinliğini uygulayabilecektir. | 5 | Okul öncesi eğitim kurumlarında türkçe dil etkinliğini uygulayabilecektir. | 6 | Okul öncesi eğitim kurumlarında türkçe dil etkinliğini uygulayabilecektir. | 7 | Okul öncesi eğitim kurumlarında oyun ve hareket etkinliğini uygulayabilecektir. | 8 | Okul öncesi eğitim kurumlarında oyun ve hareket etkinliğini uygulayabilecektir. | 9 | Okul öncesi eğitim kurumlarında müzik etkinliğini uygulayabilecektir. | 10 | Okul öncesi eğitim kurumlarında müzik etkinliğini uygulayabilecektir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Yıllık Plan,Günlük Plan ve İçerikleri |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Yıllık Planı İzleme | | | 2 | Günlük Plan Hazırlama | | | 3 | Günlük Plan Hazırlama | | | 4 | Günlük Plan Uygulama | | | 5 | Serbest Zaman Etkinliği Planlama | | | 6 | Serbest Zaman Etkinliği Uygulama | | | 7 | Türkçe Dil Etkinliği Planlama | | | 8 | Türkçe Dil Etkinliği Uygulama | | | 9 | Oyun ve Hareket Etkinliği Planlama | | | 10 | Oyun ve Hareket Etkinliği Uyg ulama | | | 11 | Müzik Etkinliklerini Planlama | | | 12 | Müzik Etkinliklerini Uygulama | | | 13 | | | | 14 | | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Ömeroğlu, E.,Kandır,A., Turla, A (2003 ) GÜNLÜK PLANLAR İÇİN EĞİTİM DURUMU ÖRNEKLERİ, Morpa Kültür yayınları
Ömeroğlu, E.,Kandır,A., Turla, A (2003 ) 36-72 AYLIK ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İÇİN YILLIK PLAN ÖRNEKLERİ VE AİLE KATILIM ÇALIŞMALARI , Morpa Kültür yayınları
Demirel,Ö.( 1999 ) PLANLAMADAN DEĞERLENDİRMEYE ÖĞRENME SANATI, Pegem Yayıncılık
Demirel,Ö., Eralp A. ( ÖĞRETME TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Pegem Yayıncılık
Broad,L.,Butterworth,N (1977 ) THE PLAYGROUP HANDBOOK, Sphere Books
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Uygulama/Pratik | 14 | 8 | 112 |
Alan Çalışması | 14 | 3 | 42 |
Rapor Hazırlama | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
Rapor | 14 | 1 | 14 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | ÖÇ2 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 4 | | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ6 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ7 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ8 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ9 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ10 | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|