Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 162000302202 | ÇOCUK GELİŞİMİ II | Zorunlu | 1 | 2 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Okul öncesi eğitiminde öğrenmeyi destekleyebilecektir. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör.Mustafa DAL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Sosyal gelişimi izleyebilecektir. | 2 | Duygusal gelişimi izleyebilecektir. | 3 | Ahlak gelişimi izleyebilecektir. | 4 | Cinsel gelişimi izleyebilecektir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Sosyal Gelişim,Ahlak Gelişimi,Duygusal Gelişim,Cinsel Gelişim |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Sosyal gelişimi Tanımak | | | 2 | Sosyal gelişimi Tanımak | | | 3 | Sosyal Gelişimi ölçmeye yönelik araç gereç kullanmak | | | 4 | Sosyal Gelişimi ölçmeye yönelik araç gereç kullanmak | | | 5 | Duygusal gelişimi Tanımak | | | 6 | Duygusal Gelişimi ölçmeye yönelik araç gereç kullanmak | | | 7 | Duygusal Gelişimi ölçmeye yönelik araç gereç kullanmak | | | 8 | Ahlak gelişimini tanımak | | | 9 | Ahlak gelişimini tanımak | | | 10 | Ahlak gelişimini ölçmeye yönelik araç gereç kullanmak | | | 11 | Ahlak gelişimini ölçmeye yönelik araç gereç kullanmak | | | 12 | Cinsel gelişimi tanımak | | | 13 | Çocukların cinsel gelişimine uygun araç gereç hazırlamak | | | 14 | Çocukların cinsel gelişimine uygun araç gereç hazırlamak | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim Doç.Dr.M.Engin Deniz,Çocuk ve Ergen Gelişimi Prof. Dr. Bekir ONUR, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Prof. Dr. Pınar San Baysal Prof. Dr. İsmihan Artan … diğer kaynaklar |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 14 | 2 | 28 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|