Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 162000301101 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Zorunlu | 1 | 1 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Bu ders ile öğrenciye öğretme teknikleriyle çocukların öğrenme süreçlerini desteklemek yeterliliği kazandırılacaktır |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör.Mustafa DAL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Çocukların öğrenim gereksinimlerinin belirlenmesine destek olmak | 2 | Çocukların öğrenim gereksinimlerinin belirlenmesine destek olmak | 3 | Etkili öğretim yöntemlerini uygulamada sınıf öğretmenine destek olmak | 4 | Etkili öğretim yöntemlerini uygulamada sınıf öğretmenine destek olmak |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Gelişim ve öğrenme
Öğrenme Kuramları
Çocuklarda Öğretme Süreçleri
Etkili Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
Etkili öğretim yöntem ve tekniklerini uygulamak
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Gelişim ve öğrenme | x | | 2 | Gelişim ve öğrenme | x | | 3 | Öğrenme | x | | 4 | Öğrenme | x | | 5 | Öğrenme Kuramları | x | | 6 | Öğrenme Kuramları | x | | 7 | Çocuklarda Öğretme Süreçleri | x | | 8 | Çocuklarda Öğretme Süreçleri | x | | 9 | Etkili Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri | x | | 10 | Etkili Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri | x | | 11 | Etkili öğretim yöntem ve tekniklerini uygulamak | x | | 12 | Etkili öğretim yöntem ve tekniklerini uygulamak | x | | 13 | Okul öncesi eğitimde yeni yaklaşımlar | x | | 14 | Okul öncesi eğitimde yeni yaklaşımlar | x | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Öğrenme ve öğretme Pr Dr.Yüksel Özden
Etkili Öğrenme ve öğretme Pr Dr.Kamile Ün Açıkgöz
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Soru-Yanıt | 10 | 2 | 20 |
Beyin Fırtınası | 5 | 2 | 10 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 14 | 2 | 28 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | ÖÇ2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | ÖÇ3 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ4 | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|