Ders Öğretim Planı
Course Unit CodeCourse Unit TitleType of Course UnitYear of StudySemesterNumber of ECTS Credits
9900000114YABANCI DİL - ICompulsory112
Level of Course Unit
Short Cycle
Objectives of the Course
Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak.
Name of Lecturer(s)
Lecturer. BARIŞ YILDIZ
Learning Outcomes
1Öğrenciler İngilizce olarak basit günlük konuşmalar yapabilirler.
2Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler.
3Öğrenciler değişik fikirler arasında ilişki kurabilir, sebep-sonuç ilişkisi ile bunları ifade edebilirler.
4Öğrenciler kısa, basit notlar yazabilirler.
5Öğrenciler akademik amaçları için uluslararası yayınları takip edebilir ve anlayabilirler.
Mode of Delivery
İkinci Öğretim
Prerequisites and co-requisities
Yok
Recommended Optional Programme Components
Yok
Course Contents
1-Olmak fiili: (am, is ,are) / Kişi, Nesne, İyelik Zamirleri 2-There is/are. A,An,The 3-Soru Kelimeleri 4-Geniş Zaman 5-Have got/Has got 6-Sayılabilen ve sayılamayan isimler 7-Şimdiki Zaman 8-Geçmiş Zaman 9-Şimdiki Zamanın Hikayesi 10-Can, Must 11-Gelecek Zaman 12-Yer-Yön Belirten Edatlar 13-Zaman Edatları 14-Sıfatlar ve Derecelendirme
Weekly Detailed Course Contents
WeekTheoreticalPracticeLaboratory
1Olmak fiili: (am, is ,are) / Kişi, Nesne, İyelik Zamirleri
2There is/are. A,An,The
3Soru Kelimeleri
4Geniş Zaman
5Have got/Has got
6Sayılabilen ve sayılamayan isimler
7Şimdiki Zaman
8Geçmiş Zaman
9Şimdiki Zamanın Hikayesi
10Can, Must
11Gelecek Zaman
12Yer-Yön Belirten Edatlar
13Zaman Edatları
14Sıfatlar ve Derecelendirme
Recommended or Required Reading
Ders kitabı: 1. Murphy, R. 1995. Essential Grammar in Use. Cambridge UP, 2. Azar, Betty S. Basic English Grammar, London: Prentice Hall, 1984. 3. English Grammar in Use(Raymond MURPHY)
Planned Learning Activities and Teaching Methods
Assessment Methods and Criteria
Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
SUM0
End Of Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
SUM0
SUM0
Language of Instruction
İngilizce
Work Placement(s)
Yok
Workload Calculation
ActivitiesNumberTime (hours)Total Work Load (hours)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma155
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma11010
TOTAL WORKLOAD (hours)60
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
ÖÇ1        1  4 4
ÖÇ2        1  4 4
ÖÇ33       4334 4
ÖÇ43       4334 4
ÖÇ53       4334 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr