|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 9900000114 | YABANCI DİL - I | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Ön Lisans | Dersin Amacı | Öğrenciler kendilerini tanıtabilir, kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günlük yaşantıları hakkında konuşabilirler,boş zaman faaliyetleri hakkında soru sorabilirler dolaysıyla öğrencileri günlük yaşamda kendilerini çok rahat ifade edebilecekleri bir seviyeye taşımak temel amaçtır. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | | Öğrenme Çıktıları | 1 | Kelimeleri kodlayabilirler, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler. | 2 | Günler ve saatler hakkında konuşabilirler.Öğrenciler yardım teklif edebilir ve yardım tekliflerini kabul edebilirler,bir şeyin tarihini verebilirler | 3 | Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilirler,aile bireylerinin ilişkileri hakkında konuşabilirler,Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilirler, randevu alabilir ve verebilirler, ricada bulunabilirler, mesleklerini yazılı olarak açıklayabilirler | 4 | Öğrenciler şehirdeki değişik yerleri isimlendirebilirler, yol tarifi sorabilirler ve yapabilirler,mobilyalar ve evin kısımları hakkında konuşabilirler |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Ders Tanitimi,Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar,Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap,Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman,Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular,Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma,Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma,Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman,Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler,- …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri,Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman,Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Ders Tanitimi | | | 2 | Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar | | | 3 | Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap | | | 4 | Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman | | | 5 | Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular | | | 6 | Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma | | | 7 | Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma | | | 10 | Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman | | | 11 | Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler | | | 12 | …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri | | | 13 | Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman | | | 14 | Final Sınavı | | | 15 | | | | 16 | | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Öğretim Elemanı Ders Notları | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 100 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 100 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Derse Katılım | 12 | 2 | 24 | Bireysel Çalışma | 12 | 2 | 24 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 8 | 8 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | ÖÇ2 | 5 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | ÖÇ3 | 1 | 1 | 4 | 4 | 1 | 1 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 4 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|
|
|