Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
9900000114YABANCI DİL - IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir, kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günlük yaşantıları hakkında konuşabilirler,boş zaman faaliyetleri hakkında soru sorabilirler dolaysıyla öğrencileri günlük yaşamda kendilerini çok rahat ifade edebilecekleri bir seviyeye taşımak temel amaçtır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1Kelimeleri kodlayabilirler, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler.
2Günler ve saatler hakkında konuşabilirler.Öğrenciler yardım teklif edebilir ve yardım tekliflerini kabul edebilirler,bir şeyin tarihini verebilirler
3Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilirler,aile bireylerinin ilişkileri hakkında konuşabilirler,Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilirler, randevu alabilir ve verebilirler, ricada bulunabilirler, mesleklerini yazılı olarak açıklayabilirler
4Öğrenciler şehirdeki değişik yerleri isimlendirebilirler, yol tarifi sorabilirler ve yapabilirler,mobilyalar ve evin kısımları hakkında konuşabilirler
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Ders Tanitimi,Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar,Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap,Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman,Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular,Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma,Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma,Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman,Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler,- …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri,Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman,Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Ders Tanitimi
2Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar
3Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap
4Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman
5Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular
6Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
7Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
8Ara Sınav
9Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma
10Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman
11Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler
12…e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri
13Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman
14 Final Sınavı
15
16
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Öğretim Elemanı Ders Notları
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav100100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı100100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım12224
Bireysel Çalışma12224
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma166
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma188
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)64
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
ÖÇ1121231223114121
ÖÇ2531312111221132
ÖÇ3114411342232111
ÖÇ4122145111112221
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr