Course Unit Code | Course Unit Title | Type of Course Unit | Year of Study | Semester | Number of ECTS Credits | 9900000214 | YABANCI DİL - II | Compulsory | 1 | 2 | 2 |
|
Level of Course Unit |
Short Cycle |
Objectives of the Course |
Orta düzeyde Yabancı Dil bilgisine sahip olmak |
Name of Lecturer(s) |
Lecturer. Gökhan YILDIRIM |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Relative (Adjective) Clauses. | 2 | Noun Clauses. | 3 | Fikirler arasında ilişkilerin gösterilmesi. | 4 | Koşul Cümlecikleri. | 5 | Temel kelime oluşturma ve geliştirme teknikleri. | 6 | Paragraf okuma ve anlama teknikleri | 7 | Alanlarında çeviri yapabilme yeteneğinin kazandırılması |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Course Contents |
-Defining relative clauses
-Defining and and markers of noun clauses
-a) If Clauses b) Unless clauses
-a) If Clauses (3 temel yapı ve 2 istisnai durumun anlatılması) b) Unless clauses
-a) Ekten ve kökten türetmeler, b) Yeni kelime oluşturma
-Paragraf okuma ve anlama teknikleri
-Alanlarında çeviri yapabilme yeteneğinin kazandırılması |
Weekly Detailed Course Contents |
|
1 | "Relative (Adjective) Clauses | | | 2 | Noun Clauses | | | 3 | If Clauses Unless clauses | | | 4 | If Clauses type 2,3 Unless clauses | | | 5 | Temel kelime oluşturma ve geliştirme teknikleri. | | | 6 | Temel kelime oluşturma ve geliştirme teknikleri. | | | 7 | Test Çözümü | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | Paragraf okuma ve anlama teknikleri | | | 10 | Paragraf okuma ve anlama teknikleri | | | 11 | Alanlarında çeviri yapabilme yeteneğinin kazandırılması | | | 12 | Alanlarında çeviri yapabilme yeteneğinin kazandırılması | | | 13 | Alanlarında çeviri | | | 14 | Alanlarında çeviri | | |
|
Recommended or Required Reading |
Ders kitabı:
1. Öztürk, C. 2000. Fundamentals of Academic English. KPDS, ÜDS, TOEFL ve Yeterlilik Sınavları için Kaynak Kitap. Hacettepe Taş Yayınları, Ankara.
Önerilen Kaynaklar:
1. Murphy, R. 1995. Essential Grammar in Use. Cambridge UP,
2. Azar, Betty S. Basic English Grammar, London: Prentice Hall, 1984. |
Planned Learning Activities and Teaching Methods |
|
Assessment Methods and Criteria | |
Ara Sınav | 1 | 100 | SUM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | SUM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | SUM | 100 |
| Language of Instruction | | Work Placement(s) | Yok |
|
Workload Calculation |
|
Ara Sınav | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 3 | 3 |
|
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes |
LO1 | | | | 5 | | | | LO2 | | | | 5 | | | | LO3 | | | | 5 | | | | LO4 | | | | 5 | | | | LO5 | | | | 5 | | | | LO6 | | | | 5 | | | | LO7 | | | | 5 | | | |
|
* Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|