Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
193316004100İNGİLİZCE KONUŞMA BECERİLERİ-IVZorunlu2410
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilerin ingilizcede anlama ve konuşma becerilerini geliştirmektir
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Selim ŞILBIR
Öğrenme Çıktıları
1Konuşurken dil bilgisi kurallarına ve günlük konuşma yapısına uygun cümleler kurabilme
2Öğretilen yapıları kullanarak doğru telaffuz ve tonlamayla gerek derste gerek güncel hayatta kullanabilme
3Karşılaştığı günlük olaylarda kendini özgüveni yüksek bir şekilde ifade edebilme
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
günde en az 5 saat %90'ını anlayabildiğimiz ingilizce ses ve video kayıtları dinlemek
Dersin İçeriği
Öğretilen videolar, ses kayıtları, podcastler, deyimler, alıştırmalar, okuma parçaları
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Giriş ve dersin tanıtımı
2İngilizce podcast dinleme ve kısa süreli konuşma
3İngilizce podcast dinleme ve kısa süreli konuşma
4İngilizce podcast dinleme ve kısa süreli konuşma
5İngilizce podcast dinleme ve kısa süreli konuşma
6İngilizce podcast dinleme ve kısa süreli konuşma
7İngilizce kısa videolar izlemek ve kısa sohbetler yapmak
8Arasınav
9İngilizce kısa videolar izlemek ve kısa sohbetler yapmak
10İngilizce kısa videolar izlemek ve kısa sohbetler yapmakİngilizce kısa videolar izlemek ve kısa sohbetler yapmak
11İngilizce kısa videolar izlemek ve kısa sohbetler yapmakİngilizce kısa videolar izlemek ve kısa sohbetler yapmak
12İngilizce videolar izlemek ve 3 dakikalık konuşmalar yapmakİngilizce videolar izlemek ve 3 dakikalık konuşmalar yapmak
13İngilizce videolar izlemek ve 3 dakikalık konuşmalar yapmakİngilizce videolar izlemek ve 3 dakikalık konuşmalar yapmak
14İngilizce videolar izlemek ve 3 dakikalık konuşmalar yapmakİngilizce videolar izlemek ve 3 dakikalık konuşmalar yapmak
15Final Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Günlük gazete ve mecmualardaki ilgili metinler. Podcastler, A.J., Hoge- Effortless English, Cake mobil uygulaması, Jack C. Richards – Chuck Sandy (1998), Passages, Cambridge. Loraine C. Smith – N. Nici Mare (2004), Issues for Today, Thomson-Heinle.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
İngilizce
Staj Durumu
yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav122
Final Sınavı122
Derse Katılım1510150
Soru-Yanıt15115
Beyin Fırtınası15230
Bireysel Çalışma15575
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma8216
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma8216
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)306
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
ÖÇ1   4 45455  
ÖÇ2   4 54355  
ÖÇ3   5 45455  
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr