Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 202200403100 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI | Zorunlu | 2 | 3 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı; çocuk psikoloji ve ruh sağlığı hakkında bilgi sahibi olmaktır. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Dilan Malgaz Güçlü |
Öğrenme Çıktıları |
1 | 1. 1. Çocuk psikolojisini anlamak | 2 | 2. 2. Çocukluk dönemi psikopatolojik problemler hakkında bilgi sahibi olmak | 3 | 3. 3. Çocukluk dönemindeki psikolojik problemlerin bireyin ileriki yaşamına etkisini gözlemlemek |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
ÇOCUKLARDA GÖRÜLEN SORUNLAR
2 DİKKAT EKSİKLİĞİ HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU
3 TIRNAK YEME-PARMAK EMME
4 TİK BOZUKLUKLARI
5 ÇOCUKLUK ÇAĞI MASTURBASYONU
6 ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ
7 ARA SINAV
8 ZEKA GERİLİĞİ
9 ÇOCUKLUK DÖNEMİ KORKULARI
10 ANKSİYETE
11 OTİZM
12 ÇOCUKLUK ÇAĞI OBSESYONLARI
13 ÇOCUKLARDA TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUĞU
14 FİNAL SINAVI |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | OCUKLARDA GÖRÜLEN SORUNLAR | | | 2 | DİKKAT EKSİKLİĞİ HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | | | 3 | TIRNAK YEME-PARMAK EMME | | | 4 | TİK BOZUKLUKLARI | | | 5 | 5 ÇOCUKLUK ÇAĞI MASTURBASYONU | | | 6 | 6 ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | | | 7 | 7 ARA SINAV | | | 8 | 8 ZEKA GERİLİĞİ | | | 9 | 9 ÇOCUKLUK DÖNEMİ KORKULARI | | | 10 | 10 ANKSİYETE | | | 11 | 11 OTİZM | | | 12 | 12 ÇOCUKLUK ÇAĞI OBSESYONLARI | | | 13 | 13 ÇOCUKLARDA TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUĞU | | | 14 | 14 FİNAL SINAVI | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
BİRLİKTE BÜYÜTELİM, B., SEMERCİ, ÇOCUK PSİKİYATRİSİ, M., ÖZTÜRK |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 1 | 8 | 8 |
Soru-Yanıt | 25 | 2 | 50 |
Sözlü Sınav | 15 | 2 | 30 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476
226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr
|