Ders Öğretim Planı
Course Unit CodeCourse Unit TitleType of Course UnitYear of StudySemesterNumber of ECTS Credits
9900000114YABANCI DİL - ICompulsory112
Level of Course Unit
Short Cycle
Objectives of the Course
Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak.
Name of Lecturer(s)
Lecturer. Gökhan YILDIRIM
Learning Outcomes
1Öğrenciler İngilizce olarak basit günlük konuşmalar yapabilirler.
2Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler.
3Öğrenciler değişik fikirler arasında ilişki kurabilir, sebep-sonuç ilişkisi ile bunları ifade edebilirler.
4Öğrenciler kısa, basit notlar yazabilirler.
5Öğrenciler akademik amaçları için uluslararası yayınları takip edebilir ve anlayabilirler.
Mode of Delivery
Birinci Öğretim
Prerequisites and co-requisities
Yok
Recommended Optional Programme Components
Yok
Course Contents
1-Olmak fiili: (am, is ,are) / Kişi, Nesne, İyelik Zamirleri 2-There is/are. A,An,The 3-Soru Kelimeleri 4-Geniş Zaman 5-Have got/Has got 6-Sayılabilen ve sayılamayan isimler 7-Şimdiki Zaman 8-Geçmiş Zaman 9-Şimdiki Zamanın Hikayesi 10-Can, Must 11-Gelecek Zaman 12-Yer-Yön Belirten Edatlar 13-Zaman Edatları 14-Sıfatlar ve Derecelendirme
Weekly Detailed Course Contents
WeekTheoreticalPracticeLaboratory
1 Olmak fiili: (am, is ,are) / Kişi, Nesne, İyelik Zamirleri
2 There is/are. A,An,The
3 Soru Kelimeleri
4 Geniş Zaman
5 Have got/Has got
6 Sayılabilen ve sayılamayan isimler
7 Şimdiki Zaman
8 Geçmiş Zaman
9 Şimdiki Zamanın Hikayesi
10 Can, Must
11 Gelecek Zaman
12 Yer-Yön Belirten Edatlar
13 Zaman Edatları
14 Sıfatlar ve Derecelendirme
Recommended or Required Reading
Ders kitabı: 1. Murphy, R. 1995. Essential Grammar in Use. Cambridge UP, 2. Azar, Betty S. Basic English Grammar, London: Prentice Hall, 1984. 3. English Grammar in Use(Raymond MURPHY)
Planned Learning Activities and Teaching Methods
Assessment Methods and Criteria
Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
Ara Sınav1100
SUM100
End Of Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
Final Sınavı1100
SUM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
SUM100
Language of Instruction
İngilizce
Work Placement(s)
Yok
Workload Calculation
ActivitiesNumberTime (hours)Total Work Load (hours)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma155
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma11010
TOTAL WORKLOAD (hours)60
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes
PO
1
PO
2
PO
3
PO
4
PO
5
PO
6
PO
7
PO
8
PO
9
PO
10
PO
11
PO
12
LO1       5    
LO2       5    
LO3       5    
LO4       5    
LO5       5    
* Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr