Ders Öğretim Planı
Course Unit CodeCourse Unit TitleType of Course UnitYear of StudySemesterNumber of ECTS Credits
182001704104İŞ VE UĞRAŞI TEDAVİSİCompulsory243
Level of Course Unit
Short Cycle
Objectives of the Course
Yaşlılara içinde bulundukları ruhsal duruma göre ilgi alanlarını geliştirmek için yapılaması gerekenleri öğretmek.
Name of Lecturer(s)
ÖĞR. GÖR. HÜSEYİN MELİH GÖKTUĞ AKPULAT
Learning Outcomes
1Tanışma konuların anlatımı, malzemelerin tanıtımı konularını öğrenir.
2Sırlı karo ve Tabakların üzerine desen çalışmalarını, kompozisyon hazırlanmasını öğrenir.
3Kil ile şekillendirmeyi öğrenir.
4Kil ile fitil yöntemi çanak tabak yapımını öğrenir.
5Plaka yöntemi ile çeşitli objelerin yapımını öğrenir.
6Ahşap boyama tekniklerini öğrenir.
7Çeşitli ahşap objeleri, plastik, akrilik, boyalar ile uygulamayı öğrenir.
Mode of Delivery
Birinci Öğretim
Prerequisites and co-requisities
Yok
Recommended Optional Programme Components
1. Matthew McKay, Patrick Fanning, Özgüven, C-2, Arkadaş Yayınevi, 2006, ANKARA 2. Psikolog ATAÇ Füsun, Psikolojik Gelişim, C-1, Beta Basım Yayım, 1991, ANKARA 3. Psk. GÖKNAR Özcan, Özgüven Kazanmak, C-1, Arkadaş Yayınevi, 2007, ANKARA
Course Contents
Tanışma konuların anlatımı, malzemelerin tanıtımı, Sırlı karo ve Tabakların üzerine desen çalışmaları, kompozisyon hazırlanması, Kil ile şekillendirme, Kil ile fitil yöntemi çanak tabak yapımı, Plaka yöntemi ile çeşitli objelerin yapımı, Ahşap boyama teknikleri, Çeşitli ahşap objeler, plastik, akrilik, boyalar ile uygulama.
Weekly Detailed Course Contents
WeekTheoreticalPracticeLaboratory
1Tanışma konuların anlatımı, malzemelerin tanıtımıXX
2Sırlı karo ve Tabakların üzerine desen çalışmaları, kompozisyon hazırlanmasıXX
3Sırlı karo ve Tabakların üzerine desen çalışmaları, kompozisyon hazırlanmasıXX
4Kil ile şekillendirmeXX
5Kil ile şekillendirmeXX
6Kil ile fitil yöntemi çanak tabak yapımıXX
7Kil ile fitil yöntemi çanak tabak yapımıXX
8Arasınav
9Plaka yöntemi ile çeşitli objelerin yapımıXX
10Plaka yöntemi ile çeşitli objelerin yapımıXX
11Ahşap boyama teknikleriXX
12Çeşitli ahşap objeler, plastik, akrilik, boyalar ile uygulamaXX
13Çeşitli ahşap objeler, plastik, akrilik, boyalar ile uygulamaXX
14Yarıyıl sonu sınavı
Recommended or Required Reading
Derse asgari %70 devam etmek. Dersle ilgili önerilen kaynak ve malzemeleri temin etmek. Dönem ödevini yapmak.
Planned Learning Activities and Teaching Methods
Assessment Methods and Criteria
Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
Ara Sınav1100
SUM100
End Of Term (or Year) Learning ActivitiesQuantityWeight
Final Sınavı1100
SUM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
SUM100
Language of Instruction
Türkçe
Work Placement(s)
Yok
Workload Calculation
ActivitiesNumberTime (hours)Total Work Load (hours)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Bütünleme Sınavı122
Quiz122
Derse Katılım111
Uygulama/Pratik122
Laboratuvar14228
Takım/Grup Çalışması14114
Gözlem14228
Gösterme111
Bireysel Çalışma122
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma144
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma188
Laboratuvar Sınavı122
Performans111
Ev Ödevi122
TOTAL WORKLOAD (hours)100
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes
PO
1
PO
2
PO
3
PO
4
PO
5
PO
6
PO
7
PO
8
PO
9
PO
10
PO
11
PO
12
PO
13
PO
14
PO
15
PO
16
PO
17
PO
18
PO
19
PO
20
LO1                    
LO2                    
LO3                    
LO4                    
LO5                    
LO6                    
LO7                    
* Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High
 
Iğdır University, Iğdır / TURKEY • Tel (pbx): +90 476 226 13 14 • e-mail: info@igdir.edu.tr